KIK VAGYUNK? AKTUALITÁSOK SZOLGÁLTATÁSAINK KARRIERTANÁCSADÁS GRAFOLÓGIA ÁLLÁSAJÁNLATOK MÉDIA KAPCSOLAT
magyar | english
HR TANÁCSADÁS, HR OUTSOURCING, CSR TANÁCSADÁS
MUNKAERŐ KÉPZÉS, FEJLESZTÉS, COACHING

KÉPZÉS, FEJLESZTÉS, COACHING

Tréningek
Képzéseink célja az, hogy fejlesszük a munkatársak képességeit és készségeit a személyes érvényesülés, így az üzleti eredményesség érdekében. Ügyfelünk kívánságának megfelelően személyre, vállalatra szabjuk a tréningprogramot a legfontosabb elvárások figyelembevételével.

Módszerünk
A képességek gyakorlása életszerű szituációk segítségével, minden jelenlevő aktív közreműködésével, amelyet rövid előadások egészítenek ki. A képzési programot a fejlesztendő területek felmérése és partnerünk konkrét igényei alapján építjük fel. A résztvevők maximális száma 12-15 fő, időtartam: 2-5 nap. A tréninget képzett és gyakorlott üzleti trénerek tartják.

Tréning típusok, amelyeket kínálunk:

Kommunikáció az üzleti életben
Célja: a résztvevők kommunikációs készségeinek fejlesztése, a mindennapi munkahelyi élet helyzetek tükrében.

Asszertivítás-növelő és konfliktuskezelő tréning
Célja: a résztvevők asszertív viselkedésének kialakítása a társas kapcsolatok kezelésében, melynek eredménye a meggyőző viselkedés, a jó munkahelyi beilleszkedés, sikeres előmenetel, eredményes konfliktuskezelés.

Prezentációs készségfejlesztő tréning
Célja: a résztvevők eredményes prezentációját befolyásoló attitűdök, ismeretek és készségek kialakítása, illetve fejlesztése.

Projekt-menedzsment tréning
Célja: Elsajátítani miként célszerű a projektek indítását, tervezését, nyomon követését, lezárását támogatni úgy, hogy a kitűzött célok költségkereten belül, határidőre megvalósuljanak; tehát a résztvevők megismerik a projektmenedzsment szemléletmódját, és módszertanát.

Értékesítési tréning
Célja: a sikeres értékesítést elősegítő készségek speciális gyakorlatok segítségével történő kifejlesztése, az értékesítésben résztvevők személyiségében rejlő kreatív tartalékok feltárásával.

Kompetencia alapú felvételi interjútechnikák
Célja: olyan azonnal alkalmazható gyakorlatorientált módszerek, illetve eljárások közvetítése, amelyek révén résztvevőink magasabb hatékonysággal lesznek képesek bármely munkakörre eredményesen növelni a jelöltek kiválasztásának hatékonyságát.

HR nem HR szakemberek részére
Célja: hogy megismertesse a KKV-k képviselőit a korszerű HR módszerekkel, mivel jellemzően ezen feladatok ellátására nem áll egy "HR team" rendelkezésükre. Hiszünk abban, hogy egy helyes HR stratégia alapokban változtatja meg egy vállalkozás piaci jelenlétét.

Döntéshozatal és problémamegoldás
Célja: az optimális döntési stratégiák elméletének és gyakorlatának megismerése.

Hatékony idő gazdálkodás
Célja: az idő gazdálkodási technikák megismerése és elsajátítása.

Csapatépítés
Célja: új kommunikációs csatornák feltárásán és kialakításán keresztül szeretnénk az alkalmazottak empatikus és együttműködő képességét, ezáltal lojalitását növelni egymás és a vállalat felé.

Coaching
Mint a vezető-fejlesztés egy új, dinamikus irányzata, az üzleti életben, napjainkban egyre gyakrabban alkalmazott módszer.
A coach alkalmazásával javul megbízónk eredményessége, hatékonysága, szervezettsége. Az üzleti coaching segítségével megváltozik a beváltnak hitt, de közel sem hatékony munka módszer, a coacholt-nak lehetősége nyílik arra, hogy a személyes fejlődésre, növekedésre koncentrálhasson.
Az üzleti coaching egy olyan 2 fős irányított beszélgetés, mely leginkább közép- és felsővezetőkkel történik. Leginkább arra fókuszál, hogy az üzlet sikeres legyen beleértve a rövid és hosszú távú terveket.
Magányos szerep a vezetőé, kiváltképp a tulajdonos vezetőké. Az olyan területek, mint a vezető személyes fejlődése, a többi vezetővel való kapcsolata vagy éppen a különböző üzleti kihívások szigorúan bizalmasok. Azonban ezek valójában azok az ügyek, melyek leginkább igénylik a hangos gondolkodást és olykor azt, hogy konstruktív visszajelzést kapjunk.
Egy tárgyilagos külső coach feladata megkérdőjelezni a vezetőt az alap kérdésekben, annak érdekében, hogy további információt gyűjtsön, és ezek alapján feltérképezze a specifikus területeket.
Az üzleti coach segít abban, hogy a szétszórtság érzése átforduljon egy strukturált viselkedésformába, megvilágítva a lényeges, preferált területeket.
Az üzleti coaching beszélgetések témája az esetek többségében az alábbiak valamelyikébe sorolható:

Kényes vezetői helyzetek kezelése
Asszertivitás javítása
Problémamegoldás
Döntés előkészítés
Fontos tárgyalásra való felkészítés
Munkamódszer/hatékonyság javítás
Delegálás
Project management
Prezentációs készség javítás

Bővebb információ, kapcsolatfelvétel